Hoe werkt het?

Met de webapp van BelBird kunnen medewerkers op een zeer eenvoudige manier terugbelverzoeken aanmaken en afhandelen. BelBird is zowel geschikt voor kleine bedrijven als grote organisaties en thuiswerkers. Uw team ziet direct wie er gebeld heeft en wat er nog afgehandeld moet worden.

Nooit meer losse aantekeningen

Het aanmaken van een terugbelverzoek is erg eenvoudig. De klantgegevens hoeven maar één keer ingevoerd te worden, hierna kunnen alle medewerkers de klant vinden met de handige auto-aanvullen functie.

Alle klantgegevens bij de hand

Met het afhandelen van een terugbelverzoek kunnen uw aantekeningen worden bewaard. Deze zijn altijd weer terug te vinden. Ook als u of een collega op een later tijdstip de klant nog een keer moet bellen.

Direct de juiste persoon aan de lijn

Iedereen die de BelBird app gebruikt kan een terugbelverzoek ontvangen. Als u deel uitmaakt van een afdeling kan ook de gehele afdeling een melding krijgen, de eerste persoon die beschikbaar is kan het verzoek afhandelen.

Met een enkele druk op de knop wordt de klant teruggebeld

Medewerker even niet beschikbaar? geen probleem!

Gebruikers krijgen een melding via e-mail of SMS zodra er een nieuw terugbelverzoek is aangemaakt. De medewerkers zijn zo altijd op de hoogte, en kunnen reageren zodra zij weer beschikbaar zijn.

De optie voor herhaalmeldingen biedt nog meer zekerheid waardoor uw klanten altijd worden teruggebeld.